Parametry techniczne i zasady organizacyjne emisji reklam na hifi.pl
Parametry techniczne banerów 600x200 wyświetlanych w pętlach rotacji
Banery przeznaczone do emisji w pętlach rotacji należy przygotowywać w formacie 600×200 pikseli. W przypadku reklam statycznych należy przygotować plik graficzny 600×200 pikseli o wadze do 100kB w formacie JPG, PNG lub GIF. Jeśli chcą Państwo wykorzystać w reklamie efekt animacji prosimy o kontakt w celu ustalenia szczegółów technicznych. Niezależnie od tego czy baner jest statyczny czy animowany, do baneru może być przypisany tylko jeden link docelowy.
Skalowanie banerów 600x200 wyświetlanych w pętlach rotacji
Banery 600×200 pikseli emitowane w pętlach rotacji są skalowane zależnie od parametrów ekranu użytkownika. Dla większych ekranów wyświetlana jest grafika w pełnym rozmiarze. W miarę zmniejszania rozmiaru ekranu użytkownika banery są zmniejszane do formatu 540×180, a następnie do formatu 480×160. Planowane jest też wprowadzenie kolejnych wariantów skalowania dopasowanych specjalnie do ekranów smartfonów i tabletów.
Parametry techniczne banerów 480x480 wyświetlanych w reklamie tygodniowej
W reklamie tygodniowej wyświetlane są tylko banery statyczne. Należy przygotować plik graficzny 480×480 pikseli o wadze do 150kB w formacie JPG, PNG lub GIF. Banery 480×480 nie są skalowane.
Formaty banerów, które nie są akceptowane
Nieaktualny jest stosowany do lutego 2025 szablon dla projektowania banerów animowanych.
W związku ze zmianą specyfikacji technicznej reklam nie przyjmujemy stosowanych wcześniej grafik do formatu 480×160.
Nie przyjmujemy reklam wykonanych w technologii Flash.
Nie przyjmujemy wieloklatkowych plików GIF z płynną animacją ze względu ich zbyt dużą wagę.
Parametry reklamy tekstowej
Reklama tekstowa ma postać bloku tekstowego o długości do 300 znaków. Tekst może być podzielony na maksymalnie 4 linijki (włączając w to także puste linjki).
Zmiana reklamy w trakcie emisji
Nie ma ograniczeń dotyczących częstotliwości zmian banerów w trakcie emisji. Zmianę reklamy staramy się nanosić niezwłocznie, nie później niż w pierwszym dniu roboczym po otrzymaniu przesyłki z nową wersją.
W przypadku reklamy tekstowej reklamodawcy mogą samodzielnie zmieniać tekst i link docelowy. Formularz do nanoszenia zmian jest dostępny po zalogowaniu, dlatego niezbędne jest posiadanie konta na giełdzie hifi.pl. Może to być także konto założone na potrzeby prywatne, nie jest wymagane zakładanie specjalnego konta dla firmy reklamodawcy.
Przewymiarowanie i kompresja banerów
Redakcja hifi.pl rezerwuje sobie prawo do przewymiarowania i kompresji banerów, które nie spełniają wymogów technicznych i nie bierze odpowiedzialności za straty jakości które mogą wyniknąć z tego procesu.
Odmowa emisji reklamy
Redakcja hifi.pl zastrzega sobie prawo do odmowy emisji reklamy bez podania przyczyny.