Reklama banerowa na witrynie www.hifi.pl
System emisji banerów na hifi.pl ma ograniczoną pojemność. W rotacyjnym systemie emisji banerów na hifi.pl jest łącznie 20 pozycji, 10 pozycji u góry strony i 10 pozycji u dołu strony (system rotacyjny działa tak samo na wszystkich stronach witryny hifi.pl).
Nasza redakcja prowadzi listę mailingową dla firm, które chcą otrzymywać komunikaty o pojawianiu się wolnych przestrzeni na emisję reklamy. Jeśli interesują Państwa tego typu informacje, prosimy o podanie adresu e-mail, na który ma być wysyłany nasz mailing. Swój akces proszę przesłać na adres redakcja@hifi.pl .
Cennik reklamy banerowej na www.hifi.pl
Wszystkie ceny bez podatku VAT.
Cena za tydzień emisji banera (rozmiar 480x160 pikseli) Cennik obowiązuje od 11 stycznia 2016 do odwołania. |
Pozycja u góry strony ..... 75 złotych/tydzień Pozycja u dołu strony ..... 40 złotych/tydzień |
* W sezonie letnim ceny niższe o 10%. * Sezon letni trwa 8 tygodni w lipcu i sierpniu. * Rabaty się nie sumują. W przypadku emisji reklamy z obniżoną ceną, dodatkowa zniżka w sezonie letnim nie jest stosowana. |
W przypadku dłuższych emisji oraz w przypadku emisji ciągłych bez określonego terminu zakończenia możliwe są rabaty od cen standardowych. Tabelę z zestawieniem rabatów wysyłamy na życzenie.
Parametry techniczne reklamy
Na witrynie hifi.pl emitowane są banery w jednym formacie - 480×160 pikseli. Maksymalna dopuszczalna wielkość całkowita reklamy to 50kB. Zależnie od zastosowanej formy, reklama może się składać z pojedynczego pliku lub zestawu plików. Reklamy mogą być przygotowane w formatach GIF, PNG, JPG lub HTML/CSS. Format HTML/CSS umożliwia stosowanie efektów animacji. W przypadku reklam GIF, PNG i JPG wraz z plikiem należy dostarczyć adres docelowy. W przypadku reklam HTML/CSS adres docelowy można umieścić w pliku HTML lub przesłać go do redakcji wraz z pozostałymi plikami tworzącymi reklamę. W przypadku reklam HTML/CSS zabronione jest stosowanie JavaSript, wtyczek i pobieranie plików z zewnętrznych serwerów. Dopuszczalne jest tylko pobieranie zewnętrznych czcionek z zestawu dostarczanego przez Google.
Nie przyjmujemy już do emisji reklam wykonanych w technologii Flash.
Szczegółowy opis działania systemu rotacji banerów znajduje się tu.
Szereg przydatnych informacji praktycznych podajemy na stronie z często zadawanymi pytaniami.
Uwaga! Prosimy przestrzegać limitów wielkości plików z reklamami. W przypadku reklam HTML/CSS w limicie powinna się zmieścić suma wielkości wszystkich plików składowych tworzących baner reklamowy.
Składanie zamówień, płatności, fakturowanie.
Minimalna długość zamówienia to 2 tygodnie. Zamówienia należy składać pocztą e-mail.
Fakturowanie wykonujemy w dniu rozpoczęcia emisji reklamy, natomiast reklamodawca w tym samym dniu dokonuje płatności. Wystawiamy faktury bez VAT.
Warunki rezerwacji miejsca na emisję reklamy w przyszłym terminie ustalane są indywidulanie. W przypadku rezerwacji może być wymagana wpłata zaliczki.
Zasady przerywania emisji ciągłych i kontynuacji emisji jednorazowych.
Wszelkie dyspozycje dotyczące zamówienia kontynuacji reklamy należy przesyłać do redakcji hifi.pl nie później niż 7 dni przez zakończenim bieżącej emisji.
W odniesieniu do emisji ciągłych oznacza to, że co najmniej 7 dni przez zakończeniem okresu bieżącej emisji należy przesłać dyspozycję dotyczącą zakończenia reklamy na hifi.pl. Jeśli taka dyspozycja nie zostanie wysłana to emisja reklamy będzie kontynuowana na następny okres o takiej samej długości jak okres bieżący.
W odniesieniu do emisji jednorazowych oznacza to, że co najmniej 7 dni przed zakończeniem okresu bieżącej emisji należy przesłać zamówienie dotyczące kontynuacji reklamy na hifi.pl. Jeśli takie zamówienie nie zostanie dostarczone redakcja przyjmuje założenie, że zajmowane miejsce zostało zwolnione i że można je zaoferować innym kontrahentom.
Terminy
Emisje reklamy mogą się rozpoczynać w dowolnych terminach. Reklamodawcy mogą zmieniać swoje banery w trakcie emisji w dowolne dni. W przypadku nadesłania nowej wersji banera przez reklamodawcę staramy się dokonać zmiany możliwie jak najszybciej, nie później niż w pierwszym dniu roboczym po otrzymaniu przesyłki.