Ogólne zasady emisji reklamy
Proszę zapoznać się z podanymi poniżej zasadami emisji reklamy na www.hifi.pl. Złożenie zamówienia na reklamę jest równoznaczne z akceptacją następujących warunków:
- Redakcja hifi.pl zastrzega sobie prawo do odmowy emisji reklamy bez podania przyczyny.
- W szczególności nie publikujemy reklam zawierających treści sprzeczne z prawem lub pornograficzne, a także reklam przekierowujących do stron zawierających tego typu treści.
- Jeśli nie została zawarta stosowna umowa, rezerwujemy sobie prawo do przewymiarowania i kompresji bannerów, które nie spełniają wymogów technicznych i nie bierzemy odpowiedzialności za straty jakości które mogą wyniknąć z tego procesu.
- Reklamy emitowane na www.hifi.pl muszą być opłacone z góry, przed rozpoczęciem emisji.
- Magazyn Hi-Fi nie zapewnia zwrotu pieniędzy za wycofane zlecenia reklamowe, ani za całe zlecenia, ani za zlecenia w trakcie realizacji.
- Zwrotu należności dokonujemy wyłącznie wtedy, gdy po otrzymaniu należności przez Magazyn Hi-Fi podjęta zostanie decyzja o odmowie emisji reklamy.
- Koszta z tytułu przelewów należności za reklamę ponosi reklamodawca.
- Magazyn Hi-Fi nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczonych reklam.
- W przypadku reklamy ciągłej, to jest bez określonego terminu zakończenia, dyspozycja o przerwaniu emisji musi być dostarczona z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem. Jeśli reklamodawca nie przekaże dyspozycji o przerwaniu reklamy do 7 dnia przed zakończeniem bieżącego okresu emisji, reklama zostanie automatycznie przedłużona na kolejny okres o takiej samej długości jak okres bieżący.
- W przypadku reklamy jednorazowej z określonym terminem zakończenia gwarantujemy możliwość przedłużenie emisji jeśli zamówienie na kolejny okres zostanie przekazane z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem. Jeśli reklamodawca nie złoży zamówienia na przedłużenie do 7 dnia przed zakończeniem biężącego okresu emisji, zajmowane miejsce zostanie uznane za zwolnione i dostępne dla innych kontrahentów.