Start Pomoc Kontakt Reklama O nas Zaloguj Rejestracja

Witryna hifi.pl wykorzystuje ciasteczka (cookies). Proszę kliknąć aby uzyskać więcej informacji.

SONY MUSIC - seria płyt w ekonomicznym wydaniu EcoStyle (26.03.2009)

Firma Sony Music zapowiedziała wprowadzenie na rynek serii płyt CD w niższych cenach i w ekologicznym opakowaniu. Nowa oferta ma być wprowadzona na rynek 30 marca 2009, a szczegóły będą publikowane pod specjalnie uruchomionym adresem internetowym (www.sonymusic.pl/ecostyle).

Opakowania płyt zrywają z tradycyjnymi plastikowymi pudełkami. Zamiast tego zastosowane będą opakowania kartonowe. Zawartość samego krążka, jak i jego wygląd pozostaną bez zmian. Identyczny będzie również zewnętrzny projekt graficzny. "Ekologiczne" płyty będą opatrzone specjalną naklejką. Podkreślając motyw ekologiczny wybrano kolor zielony, a atrakcyjną cenę symbolizować będzie świnka-skarbonka.

W pierwszej kolejności na sklepowych półkach pojawią się wznowienia najważniejszych płyt, które wytwórnia Sony Music wydała w drugim półroczu 2008 roku. W niższej cenie nabyć będzie można płyty Britney Spears (Circus), Celine Dion (My Love: Essential Collection), Dido (Safe From Home), Michaela Jacksona (Thriller 25), Alicii Keys (As I Am: The Super Edition), Leony Lewis (Spirit), Pink (Funhouse), Kings of Leon (Only By The Night), Il Divo (The Promise) Kelly Clarkson (All I Ever Wanted) oraz debiuty The Priests i Metro Station. Zapowiedziano też kolejne wydawnictwa. Od teraz nowe tytuły największych gwiazd z katalogu Sony Music dostępne będą zarówno w tradycyjnej edycji, jak i w ramach akcji "Słuchaj więcej za mniej" w tańszym, ekologicznym wydaniu.

[zdjęcie płyt Sony Music EcoStyle]
Jeśli mają Państwo uwagi dotyczące tej strony lub zauważyliście na niej błędy, dajcie nam znać.
Kliknięcie na niniejszy link spowoduje uruchomienie w nowym oknie formularza, przy pomocy którego można przekazać uwagi do redakcji.
Copyright © 1991-2017 Magazyn Hi-Fi, Gdynia, Poland
logo hifi.pl