Blog - najnowsze wpisy
Rok 2022, niezłe statystki sprzedaży winyli
Główne trendy na globalnym rynku fonograficznym są od dłuższego czasu stałe. Rozwija się rynek strumieniowania, dobrze trzyma się produkcja płyt winylowych, spada sprzedaż płyt CD i sprzedaż kupowanych plików z muzyką. Różnice pomiędzy poszczególnymi krajami są jednak znaczne, zarówno pod względem struktury sprzedaży jak i tempa zachodzących zmian. W statystykach za rok 2022 widać to bardzo wyraźnie.
Dominujące na rynku amerykańskim strumieniowanie dało w 2022 roku ponad 13 miliardów dolarów dochodu przy całkowitej wielkości rynku 15,874 miliardów. Płatne ściąganie plików zmalało o ponad 20% i spadło poniżej 500 milionów dolarów. Media fizyczne trzymały się dość stabilnie, spadła ilość sprzedanych nośników, natomiast wartość sprzedaży nieznacznie wzrosła. Sprzedaż winyli zwiększyła się rok do roku z 40 do 41,3 miliona sztuk. Po udanym roku 2021 sprzedaż płyt CD spadła z 46,7 na 33,4, ale przynajmniej utrzymała się na nieco wyższym poziomie niż w 2020. Ponownie przypominamy, że RIAA aktualizuje swoje statystyki i dane za poszczególne lata mogą się nieco zmienić w stosunku do publikowanych wcześniej.
Po spektakularnym wzroście w 2021 roku tym razem już takich imponujących wyników nie było, ale sprzedaż winyli w Japonii jednak zwiększyła się o kilkanaście procent, z 1,907 miliona do 2,133 miliona płyt. Co ciekawe Japonia wciąż pozostaje bastionem popularności CD, zanotowano tylko 3-procentowy spadek do 100,915 miliona sztuk. Jak widać struktura rynku japońskiego bardzo rożni się od struktury rynku amerykańskiego czy rynków zachodnioeuropejskich.
Rok 2022 nie był dobry dla nośników fizycznych na rynku niemieckim. Sprzedaż winyli spadła do 4,3 miliona (w 2021 było to 4,5 miliona), a sprzedaż CD spadła do 19,4 miliona sztuk (25,1 miliona w 2021). Ciekawostką jest 8-procentowy wzrost sprzedaży kaset magnetofonowych, ale w w liczbach bezwzględnych to tylko około 100 tysięcy sztuk. Całościowe wyniki nie były jednak takie złe, rynek fonograficzny powiększył się o 6,1% do 2,07 miliarda Euro, z czego 1,66 miliarda to sprzedaż w postaci cyfrowej. Ponad 90% sprzedaży cyfrowej przypada na strumieniowanie.
W Wielkiej Brytanii tradycyjne formy sprzedaży muzyki trzymały się nieco lepiej. Sprzedano 11,6 miliona płyt CD (w 2021 było to 14,4 mln) oraz 5,5 miliona winyli (5,3 miliona w 2012). Tu też funkcjonuje nisza kaset magnetofonowych sprzedanych w ilości 195 tysięcy sztuk. Płyty winylowe są średnio sporo droższe od kompaktowych i w nagłówkach prasowych chętnie podawano informacje, że winyle wyprzedziły CD. Pod względem wartości faktycznie tak się stało. Wartość sprzedaży wyniosła 150,5 milionów funtów dla winyli i 124 miliony dla CD.
Także we Francji sprzedaż czarnych płyt nieco wzrosła, z 5,2 do 5,4 miliona w 2022 roku. W ujęciu wartościowym był to wzrost z 79 na 89 milionów Euro. Natomiast znacznie spadła wartość sprzedaży CD, ze 139 na 104 miliony Euro.
Nie znalazłem informacji o ilości sprzedanych płyt we Włoszech. Dane dotyczące wartości sprzedaży mówią o wzroście w przypadku winyli, z 26,97 na 30,14 miliona Euro. A w przypadku CD jest to spadek z 27,22 na 23,29 miliona Euro.
Tendencje na rynku hiszpańskim były podobne jak w większości innych krajów. Sprzedaż winyli nieco wzrosła z 1,624 miliona sztuk i 25,57 miliona Euro w 2012 na 1,706 miliona sztuk i 29,48 miliona Euro w 2022. Natomiast wartość sprzedaży CD spadła aż o 29 procent. (GS)
2023-05-16 Stały adres dla tego wpisu (Rok 2022, niezłe statystyki sprzedaży winyli)
Zmiany dotyczące zamieszczania ogłoszeń bez rejestracji
Na giełdzie sprzętowej hifi.pl wprowadzone zostały dwie zmiany dotyczące zamieszczania ogłoszeń bez rejestracji i logowania.
Czas emisji ogłoszeń tego typu został zmieniony z 21 dni na 90 dni. Tak znacznie wydłużenie czasu emisji wymusza wprowadzenie rozwiązań do usuwania ogłoszeń zdezaktualizowanych. Dlatego dodana została też funkcja samodzielnego usuwania ogłoszeń zamieszczonych bez rejestracji i logowania. Tak jak do tej pory, każde ogłoszenie zamieszczone bez rejestracji i logowania wymaga indywidualnej aktywacji. Po wykonaniu aktywacji ogłoszeniodawca otrzyma e-mailem link do samodzielnego usunięcia ogłoszenia. Po uruchomieniu tego linku pojawi się strona, na której trzeba będzie potwierdzić swoją dyspozycję usunięcia ogłoszenia.
Oprócz tego planowane jest też wprowadzenie funkcji odświeżania ogłoszeń. Odświeżenie będzie powodowało przeniesienie ogłoszenia na górę listy. Ta zmiana ma być wprowadzona w czerwcu.
2023-05-13 Stały adres dla tego wpisu (Zmiany dotyczące zamieszczania ogłoszeń bez rejestracji)
Co zrobić z 1000 sztuk sprzętu vintage?
Od czasu do czasu w mediach pojawiają się informacje o sprzedaży różnego rodzaju dużych, prywatnych kolekcji. O ile dobrze pamiętem kilka lat temu w Stanach Zjednoczonych oferowana była kolekcja płytowa licząca grubo ponad milion tytułów. Tysiąc urządzeń audio nie robi aż tak wielkiego wrażenia, ale to jednak dużo. A właśnie tak duża jest polska kolekcja, o której się niedawno dowiedzieliśmy.
Jak mówi przysłowie od przybytku głowa nie boli. Trafność tego powiedzenia wydaje się jednak dyskusyjna. Ile miejsca zajmuje tysiąc sztuk sprzętu audio? Według informacji, które do nas dotarły w opisywanym przypadku jest to kilka pomieszczeń. Ile czasu potrzeba na inwentaryzację takiej ilości sprzętu? Co ze sprawdzeniem stanu poszczególnych egzemplarzy? Nie znam odpowiedzi na te pytania. Zasadniczy dylemat polega na podjęciu decyzji co można z taką kolekcją zrobić. Sprzedać w całości? Sprzedawać poszczególne egzemplarze? Może część lub wszystko oddać? Może zająć się kolekcją i przedłużyć jej istnienie? Może podzielić ją na części i zastosować kombinację różnych rozwiązań? Nie będę próbował odpowiadać na te pytania bo są one zależne od wielu okoliczności. Długo można snuć rozważania nad zaletami i wadami poszczególnych wariantów oraz ich potencjalnym zastosowaniem w konkretnym przypadku. Z tego względu losy wspomnianej kolekcji nie są dla nas aż tak istotne, bo poruszamy się tu w sferze, gdzie kluczowe znaczenie mają indywidualne preferencje i możliwości.
Słowo kolekcjoner budzi pozytywne skojarzenia, co możemy obserwować choćby wtedy gdy w prasie czy w telewizji pojawiają się materiały o kolekcjach i kolekcjonerach. Osobiście już od dłuższego czasu mam jednak mieszane uczucia wobec tego zjawiska. Nie chodzi o negowanie sensu kolekcjonowania w ogóle, ale o sposób w jaki jest to robione.
Doświadczenie uczy, że kolekcjonerzy są często zbyt niefrasobliwi. Jeżeli kolekcja przez wiele lat leży i zbiera kurz, a ostatecznie w całości lub części trafia do utylizacji odpadów to pojawia się pytanie jaki był sens jej tworzenia. Pozostaje nam wówczas wierzyć, że samo kolekcjonowanie przynosiło kolekcjonerowi dużo radości i uznać to za wystarczający argument. Mimo wszystko sensowne wydaje się zalecenie, żeby kolekcje były tworzone z naciskiem na jakość, a nie na ilość. Jeśli kolekcja się rozrasta, w pewnym punkcie powinno się zadbać o odpowiedni opis i inwentaryzację. Niestety ten aspekt jest często całkowicie ignorowany. Kiedy tylko pojawiają się jakieś istotne informacje dotyczące przedmiotu będącego częścią kolekcji, warto je możliwie szybko utrwalić. W przeciwnym razie ponowne zdobywanie lub odtwarzanie tych informacji może być znacznie utrudnione lub nawet niemożliwe. Istotne jest też zapewnienie odpowiedniej obsługi i/lub zabezpieczenia kolekcji, żeby nie ulegała ona degradacji. Trzeba się liczyć z tym, że każda kolekcja prędzej czy później będzie musiała zmienić właściciela i/lub miejsce przechowywania. Warto pomyśleć zawczasu o tym czy kolekcja będzie kiedyś sprzedana, czy oddana, czy zachowana w całości, czy podzielona i kto będzie się nią zajmował w dalszej przyszłości. W niektórych przypadkach należy omówić temat ze spadkobiercami.
Na podstawie informacji, które do nas dotarły wiemy, że we wspomnianej kolekcji znalazły się między innymi urządzenia takich firm jak Aiwa, Beomaster, Dual, Grundig, Hitachi, ITT, Mitsubishi, NAD, Nordmende, Panasonic, Pioneer, Reloop, Saba, Sanyo, Siemens, Sony, Telefunken, Universum. Przynajmniej część urządzeń w tym zbiorze zapewne ma jakąś wartość rynkową. Jest to dużą zaletą, bo można liczyć, że możliwa jest sprzedaż kolekcji.
Napisałem ten tekst z dwóch powodów. Po pierwsze informacja o kolekcji liczącej tysiąc sztuk sprzętu audio jest ciekawa sama w sobie. Sam byłem zaskoczony, że w Polsce powstał tak duży, prywatny zbiór. Ale chciałem też skorzystać z okazji, aby skłonić do refleksji wszystkich kolekcjonerów. Nie zamierzam nikogo odciągać od tego hobby, ale chciałem wyczulić Państwa na problemy, które mogą powstać gdy kolekcja wymknie się spod kontroli, gdy będzie zaniedbana lub gdy nie zaplanujemy jej losów w dłuższej perspektywie. (GS)
2022-10-17 Stały adres dla tego wpisu (Co zrobić z 1000 sztuk sprzętu vintage?)
Rok 2021, kolejne sukcesy płyt winylowych i dobre wyniki CD
Większość najciekawszych danych statystycznych dotyczących sprzedaży muzyki w 2021 roku została już opublikowana. Tym razem wyniki wydają się ciekawsze niż zwykle i to z kilku powodów. Po pierwsze globalne obroty znacznie wzrosły. Wcześniej skłaniałem się ku opinii, że rynek płyt winylowych już znalazł swój górny pułap i się zaczął stabilizować, a jednak znowu odnotowaliśmy całkim wyraźne wzrosty. No i kolejne ciekawe zjawisko to zatrzymanie spadku sprzedaży płyt CD. W niektórych krajach nawet odnotowano wzrosty.
Na największym rynku amerykańskim dominuje wciąż rosnące strumieniowanie, które dało ponad 12 miliardów dolarów dochodu przy całkwitej wielkości rynku niespełna 15 miliardów. No ale nośniki fizyczne wypadły w 2021 roku bardzo dobrze. Sprzedaż winyli wzrosła rok do roku z 23,7 do 39,7 miliona sztuk. A sprzedaż płyt CD wzrosła z 31,6 do 46,6 miliona sztuk. Czytając te liczby warto pamiętać, że RIAA czasami aktualizuje swoje statystyki i liczby mogą się zmienić w stosunku do publikowanych wcześniej.
W 2021 roku winyl kontynuował dobrą passę na rynku brytyjskim. Wartość sprzedaży wzrosła z 86,527 do 115,928 milionów funtów, a w ujęciu ilościowym była to zmiana z 4,8 na 5,3 miliona sztuk. Nieznacznie wzrosła też wartość sprzedaży płyt CD, ze 115,602 do 117,22 miliona funtów. Wzrost prawdopodobnie mniejszy od inflacji, ale to tak czy tak zatrzymanie trendu spadkowego z lat ubiegłych. Ilościowo odnotowano jednak spadek z 16,1 na 14,4 miliona płyt CD.
W Japonii renesans winylu miał wcześniej dość skromy wymiar na tle innych krajów, ale rok 2021 okazał się przełomowy. Zanotowano 74-procentowy wzrost i sprzedaż osiągnęła 1,907 miliona płyt. No i podobnie jak w UK swoje pozycje zachowały płyty CD, sprzedaż w wysokości 103,55 miliona sztuk była niemal identyczna jak rok wcześniej.
Także we Francji odnotowano całkiem przyzwoity wzrost, z 4,5 miliona do 5,2 milionów w 2021 roku. Tu też nieźle trzymały się płyty CD, wartość sprzedaży wzrosła ze 126,9 do 139,1 miliona Euro.
Na dane liczbowe z rynku niemieckiego przyjdzie nam poczekać, ale komunikat prasowy informuje ogólnikowo o 20,1-procentowym wzroście sprzedaży winyli. Nawet jeśli chodzi tu o wartość sprzedaży, to zapewne wzrosła też ilość sprzedanych sztuk.
Informacja z Włoch mówi o wzroście sprzedaży płyt CD o 10,6% oraz wzroście sprzedaży winyli o 79%. W Hiszpanii sprzedaż CD wzrosła o 6% do 4,4 milionów, a sprzedaż winyli wzrosła o 32% z 1,2 do 1,6 miliona. (GS)
2022-03-23 Stały adres dla tego wpisu (Rok 2021, kolejne sukcesy płyt winylowych i dobre wyniki CD)
Reklama tygodniowa, nowość w ofercie hifi.pl
W naszej ofercie pojawia się nowa forma reklamy. Zgodnie z jej charakterem została nazwana reklamą tygodniową.
Dodanie tej nowości ma za zadanie wypełnić istniejącą lukę. System emisji banerów na hifi.pl został zoptymalizowany pod kątem uzyskania dużej ilości wyświetleń dobrze widocznych reklam przy zachowaniu atrakcyjnej ceny. Rozwiązania graficzne zostały tak dobrane by pogodzić interesy reklamodawców z komfortem czytelników. System ten spełnia swoje zadanie, ale ma jedno poważne ograniczenie, jest mało elastyczny.
Nie mieliśmy dotąd w ofercie żadnej formy formy reklamy dopasowanej do doraźnych, krótkoterminowych działań promocyjnych. A jest sporo sytuacji kiedy takie potrzeby występują. Przykładowo przy organizacji pokazów, akcjach rabatowych, przecenach, czy inauguracjach nowych modeli. Reklama tygodniowa jest emitowana krótko, w dużym, zwracającym uwagę formacie graficznym, na stronach, na których możemy wygospodarować potrzebne do tego mejsce. Liczymy, że skutecznie wypełni ona istniejącą lukę naszej ofercie.
Więcej informacji o reklamie tygodniowej znajdą Państwo pod tym adresem.
2022-02-10 Stały adres dla tego wpisu (Reklama tygodniowa, nowość w ofercie hifi.pl)
Rok 2020 bardzo dobry dla płyt winylowych
Statystyki z lat 2018, 2019 i z początku roku 2020 wskazywały, że rynek płyt winylowych się stabilizuje. Wyglądało na to, że możliwości wzrostu się skończyły. W tym kontekście dane na koniec roku 2020 są pozytywnym zaskoczeniem.
Po kilku latach niedużych wzrostów zanotowaliśmy skok powyżej 20%. Nie będziemy spekulować czy miało to związak z pandemią. Ale warto przytoczyć dotyczącą rynku brytyjskiego informację zamieszczoną przez BPI. O ile bezpośrednio po wprowadzeniu pierwszych ograniczeń związanych z pandemią sprzedaż spadła, to w późniejszych miesiącach nastąpiło wyraźne odbicie w górę. Pojawiły się komentarze, że brak koncertów i większa ilość czasu spędzanego w domu wpłynęły pozytywnie na zakupy płyt.
W danych z rynku amerykańskiego publikowanych przez RIAA występują nieraz drobne nieścisłości i w kolejnych komunikatach korygowane są liczby podane wcześniej. Według ostatniego raportu w 2020 sprzedaż LP/EP wzrosła do 22,9 miliona (z 18,5 mln w 2019) czyli o 23,6%. W ujęciu wartościowym wzrost był nawet większy, do 619,6 mln dolarów (z 479,5 mln w 2019), czyli o 29,2%.
Podobnie jak w USA także we Francji spotykamy nieznaczne korekty danych z lat ubiegłych. Według najnowszego raportu sprzedaż winyli w kolejnych latach przedstawiała się następująco: 0,9mln w 2015, 1,8mln w 2016, 3,2mln w 2017, 3,8mln w 2018, 4,0mln w 2019, 4,5mln w 2020. W ujęciu wartościowym mamy wzrost z 46,4 milionów Euro w 2019 do 51,1 milionów w 2020.
W Wielkiej Brytanii sprzedaż wzrosła z 4,3 mln sztuk LP w 2019 do 4,8 mln w 2020. W Australii z 885 tysięcy do 1,148 miliona. We Włoszech podano dane o wartości sprzedaży i zanotowano minimalną zmianę, czyli 2,5-procentowy wzrost do wartości 15 mln Euro. W takiej samej formie mamy dane z Niemiec i tam zanotowano wzrost o 24,7% do wielkości 99 milionów Euro.
Natomiast mały regres wystąpił na rynku japońskim. Po sprzedaży 1,116 mln płyt w roku 2018 i 1,219 mln w roku 2019 w 2020-tym ilość spadła do 1,095 mln. Być może rok 2021 będzie jednak lepszy, bo wyniki za pierwszy kwartał są bardzo dobre.
Przy okazji warto też podać kilka liczb z raportu IFPI o globalnym rynku muzycznym, który w 2020 roku powiększył sie o 7,4%. Całkowitą wielkość sprzedaży oszacowano na 21,6 mld dolarów. Największy udział ma strumieniowanie, które dało przychody 13,4 mld (wzrost o 19,9%). Ściąganie plików na własność traci na popularności, zanotowano spadek o 17,3% co dało sprzedaż 1,2 mld dolarów. Sprzedaż nośników fizycznych spadła o 4,7% i dało to 4,2 mld dolarów. O ile ciągle spada popularność płyt CD (-11,9% rdr) to winyle jednak sporo zyskały, najpierw 6,1% w roku 2019 i potem aż 23,5% w roku 2020. Jest jeszcze kilka innych źródeł dochodów składających się na całkowita kwotę, między innymi opłaty z tytułu praw autorskich, opłaty za wykorzystanie muzyki w filmach, reklamach czy grach. (GS)
2021-05-5 Stały adres dla tego wpisu (Rok 2020 bardzo dobry dla płyt winylowych)
Zmiany na giełdzie płytowej
W ramach zapowiadanej niedawno modernizacji witryny wprowadzone zostały pierwsze zmiany. Dotyczą one funkcjonowania giełdy płytowej. Lista zmian jest następująca:
- Czas emisji ogłoszeń wynosi 90 dni od zamieszczenia we wszystkich przypadkach, zarówno dla ogłoszeń zamieszczanych bez rejestracji jak i ogłoszeń zamieszczanych po zalogowaniu.
- Czas przechowywania ogłoszeń w archiwum wynosi 120 dni od zamieszczenia.
- Koniec emisji ogłoszenia następuje o tej samej godzinie, o której zamieszczono ogłoszenia (możliwa różnica 1 godziny w zależności od zmiany czasu między letnim a zimowym). Do tej pory emisja kończyła się zawsze o północy niezależnie od godziny zamieszczenia.
- Powiadomienia o zakończeniu emisji ogłoszenia wysyłane są bezpośrednio po zakończeniu emisji, zwykle z opóźnieniem kilku-kilkunastu minut.
- Użytkownicy zamieszczający ogłoszenia bez rejestracji otrzymują link pozwalający na samodzielne usunięcie ogłoszenia.
- Ogłoszenia zamieszczone po zalogowaniu można odświeżać co 10 dni. Odświeżone ogłoszenia są przesuwane na górę listy.
- Umożliwiona jest edycja ogłoszeń znajdujących się w archiwum.
Podobne zmiany w niedalekiej przyszłości będą też wprowadzone w sekcji sprzętowej giełdy.
2021-01-09 Stały adres dla tego wpisu (Zmiany na giełdzie płytowej)
Archiwum wpisów redakcyjnego bloga
2020-11-30 Plany dotyczące modernizacji witryny
2020-10-26 Coraz więcej danych świadczących o stabilizacji rynku winylowego
2020-01-28 Niezłe wyniki winyli w UK i Japonii oraz inne ciekawostki fonograficzne
2019-10-02 W pierwszym półroczu 2019 sprzedaż winyli nadal stabilna
2019-07-02 Komunikat o błędzie 403
2019-03-27 Zmiana sposobu rejestracji i resetowania hasła na hifi.pl
2019-03-12 Oznaki stabilizacji sprzedaży winyli w 2018 roku
2019-02-27 Zakończenie prac modernizacyjnych na hifi.pl
2019-02-9 Prace modernizacyjne na hifi.pl
2018-01-13 Wzrost sprzedaży winyli w 2017 i nowe tłocznie
2017-08-23 Uruchomienie https na hifi.pl
2017-04-20 Wzrost sprzedaży winyli w 2016 roku na 8 głównych rynkach
2017-01-4 Dobra sprzedaż winyli na rynku brytyjskim w 2016 roku
2016-01-30 Dalszy wzrost rynku winylowego w 2015 roku
2015-10-19 Zapowiada się kolejny dobry rok dla winyli
2015-07-02 Typowe błędy w adresach e-mail
2015-06-18 Światowy rynek winyli w 2014 roku
2015-06-17 Określenie preferencji ogłoszeniodawców dotyczących ofert z zagranicy
2015-06-05 Debiut monitorów Xavian z udziałem Roberto Barletty
2015-03-27 Dalszy wzrost sprzedaży winyli w USA, Niemczech i Polsce
2015-02-25 Nowa grupa sprzętowa na Giełdzie
2015-01-05 Znakomite wielkości sprzedaży winyli w USA i UK
2014-12-22 Dwie nowości na witrynie - dla czytelników i dla reklamodawców
2014-11-18 OLED kontra mit kwantowych kropek
2014-11-14 Mała wojna standardów w bezprzewodowym audio
2014-10-02 Zapytaj zanim kupisz, czyli serwisowe absurdy
2014-08-05 Problem z rejestracją? Problem z ogłoszeniem? Zaginione e-maile z hifi.pl
2014-06-30 OLED-y z przeszkodami do przodu
2014-03-26 Płyty winylowe w 2013 - USA i Niemcy w górę, Japonia w dół
2014-01-07 Obiecujące dane dotyczące sprzedaży płyty winylowych w 2013 roku
2013-12-16 Aktywacja ogłoszeń zamieszczanych na Giełdzie
2013-11-06 Kulisy pracy witryny hifi.pl
2013-11-05 Dobra jesień OLED-ów, dobre perspektywy na zimę
2013-09-30 Ekrany OLED zbliżają się do dojrzałości
2013-08-7 Dobre wieści z OLED-owego rynku
2013-07-11 Usuwanie nieaktywnych kont użytkowników
2013-06-29 Hifi.pl w epoce Facebook'a
2013-06-21 Eksperyment z trwałością nagrań na CD-R
2013-05-13 Co myśleć o OLED-owych opóźnieniach
2013-05-08 Prace modernizacyjne na Giełdzie hifi.pl
2013-01-21 Winylowy renesans także w Polsce
2013-01-21 Telewizory OLED na CES
2013-01-05 Trudna ocena sytuacji OLED-ów
2012-11-12 Nowe funkcje na Giełdzie hifi.pl
2012-10-08 Rozwój ekranów refleksyjnych poniżej oczekiwań
2012-09-24 Nowy regulamin Giełdy hifi.pl
2012-07-31 Zmiany dotyczące ogłoszeń firmowych i inne nowinki w dziale ogłoszeń drobnych
2012-04-15 Sharp wprowadza IGZO w LCD, Samsung zapowiada LITI w giętkich OLED-ach)
2012-04-5 U progu ery OLED-owych telewizorów
2012-03-31 RIAA i IFPI potwierdzają wzrost sprzedaży winyli w 2011
2012-03-26 Niewiadome dotyczące ekranu nowego iPada
2012-02-03 Komentarz do najnowszych prognoz produkcji OLED-ów
2012-01-24 Obiecujące wstępne dane o sprzedaży winyli w 2011 roku
2012-01-14 Analiza doniesień o OLED-ach z targów CES 2012
2011-12-21 Podsumowanie 2011 roku na rynku ekranów
2011-12-06 Baffle step po polsku
2011-10-31 Kodek Apple Lossless udostępniony na licencji Apache
2011-09-14 OLED-y Samsunga kontra reszta świata
2011-08-29 Prawdziwa archiwizacja na płytach DVD firmy Milleniata
2011-08-17 Meandry polityki producentów ekranów
2011-08-12 Audiofilska meblościanka
2011-08-10 Podstawowe parametry techniczno-ekonomiczne OLED-ów
2011-06-28 Przenosimy ogłoszenia do nowej sekcji Giełdy
2011-06-20 Uzupełnienie winylowych statystyk za rok 2010
2011-06-09 Witryna w przebudowie
2011-05-26 Wdrażanie nowej szaty graficznej witryny
2011-05-16 Kolejne funkcje dla zarejestrowanych użytkowników
2011-05-11 Nowe funkcje, nowe logo i nowy wygląd hifi.pl
2011-04-26 Aktualne stadium rozwoju ekranów OLED
2011-04-19 Dobre wiadomości dla miłośników winylu - rynek w 2010 roku
2011-03-09 Informacje o krystalizacji TCZ i telewizory OLED-LCD od LG
2011-02-22 Cztery ważne ekrany, na które czekam
2011-02-16 TCZ i technologiczny postęp w produkcji OLED-ów
2011-02-06 Fala OLED-owych plotek
2011-01-20 Samsung, LG, Liquavista i Nokia
2011-01-15 Coraz większe inwestycje w nowe ekrany
2011-01-04 Zmiany dotyczące zmieszczania ogłoszeń na Giełdzie hifi.pl
2010-12-12 Rozwój OLED w liczbach
2010-11-19 Nowe ekrany na FPD 2010, nowe informacje o OLED-ach
2010-11-03 Ekrany Liquavisty coraz bliżej debiutu
2010-10-22 Bardziej optymistyczna prognoza dotycząca ekranów
2010-10-12 Wyszukiwarka na Giełdzie hifi.pl
2010-09-13 OLED zgodnie z planem, Mirasol nadchodzi
2010-07-29 Teoria wygrzewania lutów
2010-07-10 Wątpliwe prognozy dotyczące LCD
2010-06-30 Przyszłość OLED-ów coraz wyraźniejsza
2010-06-10 Modernizacja działu ogłoszeń drobnych
2010-05-21 Google pomoże w popularyzacji Ogg Vorbis
2010-05-18 OLED nie zwalnia tempa
2010-05-08 Winyl trzyma się dobrze - rynek w 2009 roku
2010-05-01 Praktyczne znaczenie OLED-ów
2010-04-17 Czas na OLED - uzupełnienie
2010-04-09 Czy nadchodzi czas OLED-ów?
2010-03-24 Problem z Adblockiem
2009-10-16 Nie przepłacajcie za naprawy głośników
2009-06-27 Przeglądarki i zachowanie czytelników
2009-02-02 Statystyczna ciekawostka hifi.pl
2009-01-12 Ostateczny odwrót DRM
2008-12-11 Bałagan w imię porządku
2008-11-10 Audio Show 2008
2008-10-06 10 lat hifi.pl
2008-09-27 Zmiany na naszej witrynie
2008-08-07 Moje nowe kolumny
2008-07-18 Startujemy - blog hifi.pl