Uwaga!

Trwają prace techniczne na witrynie hifi.pl. Dopóki widoczny będzie niniejszy komunikat prosimy:
- nie zamieszczać ogłoszeń na giełdzie
- nie wykonywać żadnych innych czynności związanych z ogłoszeniami

Przewidujemy, że czas trwania prac nie przekroczy 20 minut. W tym czasie można normalnie korzystać z treści zamieszczonych na hifi.pl.

Kiedy niniejszy komunikat zniknie możliwe będzie korzystanie z wszystkich funkcji witryny.

Przepraszamy za wszelkie niedogodności wynikające z prowadzony prac.

Start Pomoc Kontakt Reklama O nas Zaloguj Rejestracja

Witryna hifi.pl wykorzystuje ciasteczka (cookies). Proszę kliknąć aby uzyskać więcej informacji.

Blog - najnowsze wpisy

2023.11.21

Nowe grupy ogłoszeniowe na giełdzie hifi.pl

Od kilku miesięcy stopniowo modernizujemy funkcjonalność giełdy hifi.pl. Dotyczyło to między innymi podziału ogłoszeń na grupy.

Będziemy wprowadzać kolejne zmiany tego rodzaju. Ze względu na planowany zakres prac, zależy nam abyście Państwo śledzili nowy układ grup ogłoszeniowych pod kątem prawidłowej klasyfikacji Waszych ogłoszeń.

W większości przypadków na podstawie treści i/lub podanej ceny będziemy mogli przenieść ogłoszenia do właściwych grup. Niestety dostępne dla nas informacje nie pozwolą na prawidłową klasyfikację wszystkich ogłoszeń bez Państwa udziału. W szczególności dotyczy to sytuacji gdy grupa jest dzielona na mniejsze kategorie cenowe, gdy przesuwane są granice cenowe pomiędzy grupami, bądź też wprowadzone będą grupy z nowymi definicjami rodzaju przedmiotu.

Po zalogowaniu prezentowana jest lista komunikatów o ostatnich zmianach na giełdzie. Prosimy o uważne śledzenie tych komunikatów i możliwie jak najszybsze nanoszenie zmian w ogłoszeniach kiedy tylko będzie to potrzebne.

2023-11-21 Stały adres dla tego wpisu (Nowe grupy ogłoszeniowe na giełdzie hifi.pl)

2023.06.19

Zmiany dotyczące zamieszczania ogłoszeń na hifi.pl

Na giełdzie sprzętowej hifi.pl wprowadzane są zmiany dotyczące zamieszczania ogłoszeń, zarówno z rejestracją jak i bez rejestracji.

W przypadku ogłoszeń zamieszczanych bez rejestracji pojawiła się jedna nowość. Jest to zapowiadana w ubiegłym miesiącu funkcja odświeżania ogłoszeń. Odświeżenie ogłoszenia powoduje jego przeniesienie na górę listy. Do realizacji tej funkcji służy ten sam link co do usuwania ogłoszenia. Po uruchomieniu linku pojawią się dwie opcje, dostępna już wcześniej do usuwania ogłoszenia oraz nowa opcja odświeżania.

Zmiany dotyczące ogłoszeń zamieszczanych po zalogowaniu przez zarejestrowanych użytkowników będą miały znacznie szerszy zakres. Wprowadzone do tej pory są następujące:
• Możliwość odświeżania ogłoszeń, czyli przenoszenia ich na górę listy.
• Funkcja usuwania ogłoszeń z bieżącej emisji została wycofana z użytku. Emisję ogłoszenia można zakończyć poprzez przeniesienie do archiwum, a funkcja trwałego usuwania ogłoszeń jest dostępna tylko na stronie z listą ogłoszeń archiwalnych.
• Usunięta została opcja zamieszczania ogłoszeń z czasem emisji 10 dni.

Zaplanowaliśmy też kilka następnych kroków. W pierwszej kolejności będzie to ujednolicenie czasu emisji ogłoszeń. Będzie on wynosił 90 dni. 120 dni będzie wynosił czas przechowywania ogłoszeń w archiwum. Zmieniony zostanie sposób działania funkcji wznawiania/reaktywacji ogłoszeń z archiwum. Zmodernizowany będzie system wysyłania e-mailowych komunikatów o zakończeniu emisji ogłoszeń. Wymienione zmiany powinny wejść w życie niebawem, a w planach są kolejne nowinki.

2023-06-19 Stały adres dla tego wpisu (Zmiany dotyczące zamieszczania ogłoszeń na hifi.pl)

2023.05.16

Rok 2022, niezłe statystki sprzedaży winyli

Główne trendy na globalnym rynku fonograficznym są od dłuższego czasu stałe. Rozwija się rynek strumieniowania, dobrze trzyma się produkcja płyt winylowych, spada sprzedaż płyt CD i sprzedaż kupowanych plików z muzyką. Różnice pomiędzy poszczególnymi krajami są jednak znaczne, zarówno pod względem struktury sprzedaży jak i tempa zachodzących zmian. W statystykach za rok 2022 widać to bardzo wyraźnie.

Dominujące na rynku amerykańskim strumieniowanie dało w 2022 roku ponad 13 miliardów dolarów dochodu przy całkowitej wielkości rynku 15,874 miliardów. Płatne ściąganie plików zmalało o ponad 20% i spadło poniżej 500 milionów dolarów. Media fizyczne trzymały się dość stabilnie, spadła ilość sprzedanych nośników, natomiast wartość sprzedaży nieznacznie wzrosła. Sprzedaż winyli zwiększyła się rok do roku z 40 do 41,3 miliona sztuk. Po udanym roku 2021 sprzedaż płyt CD spadła z 46,7 na 33,4, ale przynajmniej utrzymała się na nieco wyższym poziomie niż w 2020. Ponownie przypominamy, że RIAA aktualizuje swoje statystyki i dane za poszczególne lata mogą się nieco zmienić w stosunku do publikowanych wcześniej.

Po spektakularnym wzroście w 2021 roku tym razem już takich imponujących wyników nie było, ale sprzedaż winyli w Japonii jednak zwiększyła się o kilkanaście procent, z 1,907 miliona do 2,133 miliona płyt. Co ciekawe Japonia wciąż pozostaje bastionem popularności CD, zanotowano tylko 3-procentowy spadek do 100,915 miliona sztuk. Jak widać struktura rynku japońskiego bardzo rożni się od struktury rynku amerykańskiego czy rynków zachodnioeuropejskich.

Rok 2022 nie był dobry dla nośników fizycznych na rynku niemieckim. Sprzedaż winyli spadła do 4,3 miliona (w 2021 było to 4,5 miliona), a sprzedaż CD spadła do 19,4 miliona sztuk (25,1 miliona w 2021). Ciekawostką jest 8-procentowy wzrost sprzedaży kaset magnetofonowych, ale w w liczbach bezwzględnych to tylko około 100 tysięcy sztuk. Całościowe wyniki nie były jednak takie złe, rynek fonograficzny powiększył się o 6,1% do 2,07 miliarda Euro, z czego 1,66 miliarda to sprzedaż w postaci cyfrowej. Ponad 90% sprzedaży cyfrowej przypada na strumieniowanie.

W Wielkiej Brytanii tradycyjne formy sprzedaży muzyki trzymały się nieco lepiej. Sprzedano 11,6 miliona płyt CD (w 2021 było to 14,4 mln) oraz 5,5 miliona winyli (5,3 miliona w 2012). Tu też funkcjonuje nisza kaset magnetofonowych sprzedanych w ilości 195 tysięcy sztuk. Płyty winylowe są średnio sporo droższe od kompaktowych i w nagłówkach prasowych chętnie podawano informacje, że winyle wyprzedziły CD. Pod względem wartości faktycznie tak się stało. Wartość sprzedaży wyniosła 150,5 milionów funtów dla winyli i 124 miliony dla CD.

Także we Francji sprzedaż czarnych płyt nieco wzrosła, z 5,2 do 5,4 miliona w 2022 roku. W ujęciu wartościowym był to wzrost z 79 na 89 milionów Euro. Natomiast znacznie spadła wartość sprzedaży CD, ze 139 na 104 miliony Euro.

Nie znalazłem informacji o ilości sprzedanych płyt we Włoszech. Dane dotyczące wartości sprzedaży mówią o wzroście w przypadku winyli, z 26,97 na 30,14 miliona Euro. A w przypadku CD jest to spadek z 27,22 na 23,29 miliona Euro.

Tendencje na rynku hiszpańskim były podobne jak w większości innych krajów. Sprzedaż winyli nieco wzrosła z 1,624 miliona sztuk i 25,57 miliona Euro w 2012 na 1,706 miliona sztuk i 29,48 miliona Euro w 2022. Natomiast wartość sprzedaży CD spadła aż o 29 procent. (GS)

2023-05-16 Stały adres dla tego wpisu (Rok 2022, niezłe statystyki sprzedaży winyli)

2023.05.13

Zmiany dotyczące zamieszczania ogłoszeń bez rejestracji

Na giełdzie sprzętowej hifi.pl wprowadzone zostały dwie zmiany dotyczące zamieszczania ogłoszeń bez rejestracji i logowania.

Czas emisji ogłoszeń tego typu został zmieniony z 21 dni na 90 dni. Tak znacznie wydłużenie czasu emisji wymusza wprowadzenie rozwiązań do usuwania ogłoszeń zdezaktualizowanych. Dlatego dodana została też funkcja samodzielnego usuwania ogłoszeń zamieszczonych bez rejestracji i logowania. Tak jak do tej pory, każde ogłoszenie zamieszczone bez rejestracji i logowania wymaga indywidualnej aktywacji. Po wykonaniu aktywacji ogłoszeniodawca otrzyma e-mailem link do samodzielnego usunięcia ogłoszenia. Po uruchomieniu tego linku pojawi się strona, na której trzeba będzie potwierdzić swoją dyspozycję usunięcia ogłoszenia.

Oprócz tego planowane jest też wprowadzenie funkcji odświeżania ogłoszeń. Odświeżenie będzie powodowało przeniesienie ogłoszenia na górę listy. Ta zmiana ma być wprowadzona w czerwcu.

2023-05-13 Stały adres dla tego wpisu (Zmiany dotyczące zamieszczania ogłoszeń bez rejestracji)

2022.10.17

Co zrobić z 1000 sztuk sprzętu vintage?

Od czasu do czasu w mediach pojawiają się informacje o sprzedaży różnego rodzaju dużych, prywatnych kolekcji. O ile dobrze pamiętem kilka lat temu w Stanach Zjednoczonych oferowana była kolekcja płytowa licząca grubo ponad milion tytułów. Tysiąc urządzeń audio nie robi aż tak wielkiego wrażenia, ale to jednak dużo. A właśnie tak duża jest polska kolekcja, o której się niedawno dowiedzieliśmy.

Jak mówi przysłowie od przybytku głowa nie boli. Trafność tego powiedzenia wydaje się jednak dyskusyjna. Ile miejsca zajmuje tysiąc sztuk sprzętu audio? Według informacji, które do nas dotarły w opisywanym przypadku jest to kilka pomieszczeń. Ile czasu potrzeba na inwentaryzację takiej ilości sprzętu? Co ze sprawdzeniem stanu poszczególnych egzemplarzy? Nie znam odpowiedzi na te pytania. Zasadniczy dylemat polega na podjęciu decyzji co można z taką kolekcją zrobić. Sprzedać w całości? Sprzedawać poszczególne egzemplarze? Może część lub wszystko oddać? Może zająć się kolekcją i przedłużyć jej istnienie? Może podzielić ją na części i zastosować kombinację różnych rozwiązań? Nie będę próbował odpowiadać na te pytania bo są one zależne od wielu okoliczności. Długo można snuć rozważania nad zaletami i wadami poszczególnych wariantów oraz ich potencjalnym zastosowaniem w konkretnym przypadku. Z tego względu losy wspomnianej kolekcji nie są dla nas aż tak istotne, bo poruszamy się tu w sferze, gdzie kluczowe znaczenie mają indywidualne preferencje i możliwości.

Słowo kolekcjoner budzi pozytywne skojarzenia, co możemy obserwować choćby wtedy gdy w prasie czy w telewizji pojawiają się materiały o kolekcjach i kolekcjonerach. Osobiście już od dłuższego czasu mam jednak mieszane uczucia wobec tego zjawiska. Nie chodzi o negowanie sensu kolekcjonowania w ogóle, ale o sposób w jaki jest to robione.

Doświadczenie uczy, że kolekcjonerzy są często zbyt niefrasobliwi. Jeżeli kolekcja przez wiele lat leży i zbiera kurz, a ostatecznie w całości lub części trafia do utylizacji odpadów to pojawia się pytanie jaki był sens jej tworzenia. Pozostaje nam wówczas wierzyć, że samo kolekcjonowanie przynosiło kolekcjonerowi dużo radości i uznać to za wystarczający argument. Mimo wszystko sensowne wydaje się zalecenie, żeby kolekcje były tworzone z naciskiem na jakość, a nie na ilość. Jeśli kolekcja się rozrasta, w pewnym punkcie powinno się zadbać o odpowiedni opis i inwentaryzację. Niestety ten aspekt jest często całkowicie ignorowany. Kiedy tylko pojawiają się jakieś istotne informacje dotyczące przedmiotu będącego częścią kolekcji, warto je możliwie szybko utrwalić. W przeciwnym razie ponowne zdobywanie lub odtwarzanie tych informacji może być znacznie utrudnione lub nawet niemożliwe. Istotne jest też zapewnienie odpowiedniej obsługi i/lub zabezpieczenia kolekcji, żeby nie ulegała ona degradacji. Trzeba się liczyć z tym, że każda kolekcja prędzej czy później będzie musiała zmienić właściciela i/lub miejsce przechowywania. Warto pomyśleć zawczasu o tym czy kolekcja będzie kiedyś sprzedana, czy oddana, czy zachowana w całości, czy podzielona i kto będzie się nią zajmował w dalszej przyszłości. W niektórych przypadkach należy omówić temat ze spadkobiercami.

Na podstawie informacji, które do nas dotarły wiemy, że we wspomnianej kolekcji znalazły się między innymi urządzenia takich firm jak Aiwa, Beomaster, Dual, Grundig, Hitachi, ITT, Mitsubishi, NAD, Nordmende, Panasonic, Pioneer, Reloop, Saba, Sanyo, Siemens, Sony, Telefunken, Universum. Przynajmniej część urządzeń w tym zbiorze zapewne ma jakąś wartość rynkową. Jest to dużą zaletą, bo można liczyć, że możliwa jest sprzedaż kolekcji.

Napisałem ten tekst z dwóch powodów. Po pierwsze informacja o kolekcji liczącej tysiąc sztuk sprzętu audio jest ciekawa sama w sobie. Sam byłem zaskoczony, że w Polsce powstał tak duży, prywatny zbiór. Ale chciałem też skorzystać z okazji, aby skłonić do refleksji wszystkich kolekcjonerów. Nie zamierzam nikogo odciągać od tego hobby, ale chciałem wyczulić Państwa na problemy, które mogą powstać gdy kolekcja wymknie się spod kontroli, gdy będzie zaniedbana lub gdy nie zaplanujemy jej losów w dłuższej perspektywie. (GS)

2022-10-17 Stały adres dla tego wpisu (Co zrobić z 1000 sztuk sprzętu vintage?)

2022.03.23

Rok 2021, kolejne sukcesy płyt winylowych i dobre wyniki CD

Większość najciekawszych danych statystycznych dotyczących sprzedaży muzyki w 2021 roku została już opublikowana. Tym razem wyniki wydają się ciekawsze niż zwykle i to z kilku powodów. Po pierwsze globalne obroty znacznie wzrosły. Wcześniej skłaniałem się ku opinii, że rynek płyt winylowych już znalazł swój górny pułap i się zaczął stabilizować, a jednak znowu odnotowaliśmy całkim wyraźne wzrosty. No i kolejne ciekawe zjawisko to zatrzymanie spadku sprzedaży płyt CD. W niektórych krajach nawet odnotowano wzrosty.

Na największym rynku amerykańskim dominuje wciąż rosnące strumieniowanie, które dało ponad 12 miliardów dolarów dochodu przy całkwitej wielkości rynku niespełna 15 miliardów. No ale nośniki fizyczne wypadły w 2021 roku bardzo dobrze. Sprzedaż winyli wzrosła rok do roku z 23,7 do 39,7 miliona sztuk. A sprzedaż płyt CD wzrosła z 31,6 do 46,6 miliona sztuk. Czytając te liczby warto pamiętać, że RIAA czasami aktualizuje swoje statystyki i liczby mogą się zmienić w stosunku do publikowanych wcześniej.

W 2021 roku winyl kontynuował dobrą passę na rynku brytyjskim. Wartość sprzedaży wzrosła z 86,527 do 115,928 milionów funtów, a w ujęciu ilościowym była to zmiana z 4,8 na 5,3 miliona sztuk. Nieznacznie wzrosła też wartość sprzedaży płyt CD, ze 115,602 do 117,22 miliona funtów. Wzrost prawdopodobnie mniejszy od inflacji, ale to tak czy tak zatrzymanie trendu spadkowego z lat ubiegłych. Ilościowo odnotowano jednak spadek z 16,1 na 14,4 miliona płyt CD.

W Japonii renesans winylu miał wcześniej dość skromy wymiar na tle innych krajów, ale rok 2021 okazał się przełomowy. Zanotowano 74-procentowy wzrost i sprzedaż osiągnęła 1,907 miliona płyt. No i podobnie jak w UK swoje pozycje zachowały płyty CD, sprzedaż w wysokości 103,55 miliona sztuk była niemal identyczna jak rok wcześniej.

Także we Francji odnotowano całkiem przyzwoity wzrost, z 4,5 miliona do 5,2 milionów w 2021 roku. Tu też nieźle trzymały się płyty CD, wartość sprzedaży wzrosła ze 126,9 do 139,1 miliona Euro.

Na dane liczbowe z rynku niemieckiego przyjdzie nam poczekać, ale komunikat prasowy informuje ogólnikowo o 20,1-procentowym wzroście sprzedaży winyli. Nawet jeśli chodzi tu o wartość sprzedaży, to zapewne wzrosła też ilość sprzedanych sztuk.

Informacja z Włoch mówi o wzroście sprzedaży płyt CD o 10,6% oraz wzroście sprzedaży winyli o 79%. W Hiszpanii sprzedaż CD wzrosła o 6% do 4,4 milionów, a sprzedaż winyli wzrosła o 32% z 1,2 do 1,6 miliona. (GS)

2022-03-23 Stały adres dla tego wpisu (Rok 2021, kolejne sukcesy płyt winylowych i dobre wyniki CD)

2022.02.10

Reklama tygodniowa, nowość w ofercie hifi.pl

W naszej ofercie pojawia się nowa forma reklamy. Zgodnie z jej charakterem została nazwana reklamą tygodniową.

Dodanie tej nowości ma za zadanie wypełnić istniejącą lukę. System emisji banerów na hifi.pl został zoptymalizowany pod kątem uzyskania dużej ilości wyświetleń dobrze widocznych reklam przy zachowaniu atrakcyjnej ceny. Rozwiązania graficzne zostały tak dobrane by pogodzić interesy reklamodawców z komfortem czytelników. System ten spełnia swoje zadanie, ale ma jedno poważne ograniczenie, jest mało elastyczny.

Nie mieliśmy dotąd w ofercie żadnej formy formy reklamy dopasowanej do doraźnych, krótkoterminowych działań promocyjnych. A jest sporo sytuacji kiedy takie potrzeby występują. Przykładowo przy organizacji pokazów, akcjach rabatowych, przecenach, czy inauguracjach nowych modeli. Reklama tygodniowa jest emitowana krótko, w dużym, zwracającym uwagę formacie graficznym, na stronach, na których możemy wygospodarować potrzebne do tego mejsce. Liczymy, że skutecznie wypełni ona istniejącą lukę naszej ofercie.

Więcej informacji o reklamie tygodniowej znajdą Państwo pod tym adresem.

2022-02-10 Stały adres dla tego wpisu (Reklama tygodniowa, nowość w ofercie hifi.pl)

Archiwum wpisów redakcyjnego bloga

2021-05-5 Rok 2020 bardzo dobry dla płyt winylowych

2021-01-09 Zmiany na giełdzie płytowej

2020-11-30 Plany dotyczące modernizacji witryny

2020-10-26 Coraz więcej danych świadczących o stabilizacji rynku winylowego

2020-01-28 Niezłe wyniki winyli w UK i Japonii oraz inne ciekawostki fonograficzne

2019-10-02 W pierwszym półroczu 2019 sprzedaż winyli nadal stabilna

2019-07-02 Komunikat o błędzie 403

2019-03-27 Zmiana sposobu rejestracji i resetowania hasła na hifi.pl

2019-03-12 Oznaki stabilizacji sprzedaży winyli w 2018 roku

2019-02-27 Zakończenie prac modernizacyjnych na hifi.pl

2019-02-9 Prace modernizacyjne na hifi.pl

2018-01-13 Wzrost sprzedaży winyli w 2017 i nowe tłocznie

2017-08-23 Uruchomienie https na hifi.pl

2017-04-20 Wzrost sprzedaży winyli w 2016 roku na 8 głównych rynkach

2017-01-4 Dobra sprzedaż winyli na rynku brytyjskim w 2016 roku

2016-01-30 Dalszy wzrost rynku winylowego w 2015 roku

2015-10-19 Zapowiada się kolejny dobry rok dla winyli

2015-07-02 Typowe błędy w adresach e-mail

2015-06-18 Światowy rynek winyli w 2014 roku

2015-06-17 Określenie preferencji ogłoszeniodawców dotyczących ofert z zagranicy

2015-06-05 Debiut monitorów Xavian z udziałem Roberto Barletty

2015-03-27 Dalszy wzrost sprzedaży winyli w USA, Niemczech i Polsce

2015-02-25 Nowa grupa sprzętowa na Giełdzie

2015-01-05 Znakomite wielkości sprzedaży winyli w USA i UK

2014-12-22 Dwie nowości na witrynie - dla czytelników i dla reklamodawców

2014-11-18 OLED kontra mit kwantowych kropek

2014-11-14 Mała wojna standardów w bezprzewodowym audio

2014-10-02 Zapytaj zanim kupisz, czyli serwisowe absurdy

2014-08-05 Problem z rejestracją? Problem z ogłoszeniem? Zaginione e-maile z hifi.pl

2014-06-30 OLED-y z przeszkodami do przodu

2014-03-26 Płyty winylowe w 2013 - USA i Niemcy w górę, Japonia w dół

2014-01-07 Obiecujące dane dotyczące sprzedaży płyty winylowych w 2013 roku

2013-12-16 Aktywacja ogłoszeń zamieszczanych na Giełdzie

2013-11-06 Kulisy pracy witryny hifi.pl

2013-11-05 Dobra jesień OLED-ów, dobre perspektywy na zimę

2013-09-30 Ekrany OLED zbliżają się do dojrzałości

2013-08-7 Dobre wieści z OLED-owego rynku

2013-07-11 Usuwanie nieaktywnych kont użytkowników

2013-06-29 Hifi.pl w epoce Facebook'a

2013-06-21 Eksperyment z trwałością nagrań na CD-R

2013-05-13 Co myśleć o OLED-owych opóźnieniach

2013-05-08 Prace modernizacyjne na Giełdzie hifi.pl

2013-01-21 Winylowy renesans także w Polsce

2013-01-21 Telewizory OLED na CES

2013-01-05 Trudna ocena sytuacji OLED-ów

2012-11-12 Nowe funkcje na Giełdzie hifi.pl

2012-10-08 Rozwój ekranów refleksyjnych poniżej oczekiwań

2012-09-24 Nowy regulamin Giełdy hifi.pl

2012-07-31 Zmiany dotyczące ogłoszeń firmowych i inne nowinki w dziale ogłoszeń drobnych

2012-04-15 Sharp wprowadza IGZO w LCD, Samsung zapowiada LITI w giętkich OLED-ach)

2012-04-5 U progu ery OLED-owych telewizorów

2012-03-31 RIAA i IFPI potwierdzają wzrost sprzedaży winyli w 2011

2012-03-26 Niewiadome dotyczące ekranu nowego iPada

2012-02-03 Komentarz do najnowszych prognoz produkcji OLED-ów

2012-01-24 Obiecujące wstępne dane o sprzedaży winyli w 2011 roku

2012-01-14 Analiza doniesień o OLED-ach z targów CES 2012

2011-12-21 Podsumowanie 2011 roku na rynku ekranów

2011-12-06 Baffle step po polsku

2011-10-31 Kodek Apple Lossless udostępniony na licencji Apache

2011-09-14 OLED-y Samsunga kontra reszta świata

2011-08-29 Prawdziwa archiwizacja na płytach DVD firmy Milleniata

2011-08-17 Meandry polityki producentów ekranów

2011-08-12 Audiofilska meblościanka

2011-08-10 Podstawowe parametry techniczno-ekonomiczne OLED-ów

2011-06-28 Przenosimy ogłoszenia do nowej sekcji Giełdy

2011-06-20 Uzupełnienie winylowych statystyk za rok 2010

2011-06-09 Witryna w przebudowie

2011-05-26 Wdrażanie nowej szaty graficznej witryny

2011-05-16 Kolejne funkcje dla zarejestrowanych użytkowników

2011-05-11 Nowe funkcje, nowe logo i nowy wygląd hifi.pl

2011-04-26 Aktualne stadium rozwoju ekranów OLED

2011-04-19 Dobre wiadomości dla miłośników winylu - rynek w 2010 roku

2011-03-09 Informacje o krystalizacji TCZ i telewizory OLED-LCD od LG

2011-02-22 Cztery ważne ekrany, na które czekam

2011-02-16 TCZ i technologiczny postęp w produkcji OLED-ów

2011-02-06 Fala OLED-owych plotek

2011-01-20 Samsung, LG, Liquavista i Nokia

2011-01-15 Coraz większe inwestycje w nowe ekrany

2011-01-04 Zmiany dotyczące zmieszczania ogłoszeń na Giełdzie hifi.pl

2010-12-12 Rozwój OLED w liczbach

2010-11-19 Nowe ekrany na FPD 2010, nowe informacje o OLED-ach

2010-11-03 Ekrany Liquavisty coraz bliżej debiutu

2010-10-22 Bardziej optymistyczna prognoza dotycząca ekranów

2010-10-12 Wyszukiwarka na Giełdzie hifi.pl

2010-09-13 OLED zgodnie z planem, Mirasol nadchodzi

2010-07-29 Teoria wygrzewania lutów

2010-07-10 Wątpliwe prognozy dotyczące LCD

2010-06-30 Przyszłość OLED-ów coraz wyraźniejsza

2010-06-10 Modernizacja działu ogłoszeń drobnych

2010-05-21 Google pomoże w popularyzacji Ogg Vorbis

2010-05-18 OLED nie zwalnia tempa

2010-05-08 Winyl trzyma się dobrze - rynek w 2009 roku

2010-05-01 Praktyczne znaczenie OLED-ów

2010-04-17 Czas na OLED - uzupełnienie

2010-04-09 Czy nadchodzi czas OLED-ów?

2010-03-24 Problem z Adblockiem

2009-10-16 Nie przepłacajcie za naprawy głośników

2009-06-27 Przeglądarki i zachowanie czytelników

2009-02-02 Statystyczna ciekawostka hifi.pl

2009-01-12 Ostateczny odwrót DRM

2008-12-11 Bałagan w imię porządku

2008-11-10 Audio Show 2008

2008-10-06 10 lat hifi.pl

2008-09-27 Zmiany na naszej witrynie

2008-08-07 Moje nowe kolumny

2008-07-18 Startujemy - blog hifi.pl

Jeśli mają Państwo uwagi dotyczące tej strony lub zauważyliście na niej błędy, dajcie nam znać.
Aby przekazać swoje uwagi do redakcji proszę
Copyright © 1991-2024 Magazyn Hi-Fi, Gdynia, Poland
logo hifi.pl