Uwaga!

Trwają prace techniczne na witrynie hifi.pl. Dopóki widoczny będzie niniejszy komunikat prosimy:
- nie zamieszczać ogłoszeń na giełdzie
- nie wykonywać żadnych innych czynności związanych z ogłoszeniami

Przewidujemy, że czas trwania prac nie przekroczy 20 minut. W tym czasie można normalnie korzystać z treści zamieszczonych na hifi.pl.

Kiedy niniejszy komunikat zniknie możliwe będzie korzystanie z wszystkich funkcji witryny.

Przepraszamy za wszelkie niedogodności wynikające z prowadzony prac.

Start Pomoc Kontakt Reklama O nas Zaloguj Rejestracja

Witryna hifi.pl wykorzystuje ciasteczka (cookies). Proszę kliknąć aby uzyskać więcej informacji.

Ogólne zasady emisji reklamy

Proszę zapoznać się z podanymi poniżej zasadami emisji reklamy na www.hifi.pl. Złożenie zamówienia na reklamę jest równoznaczne z akceptacją następujących warunków:

  1. Redakcja hifi.pl zastrzega sobie prawo do odmowy emisji reklamy bez podania przyczyny.
  2. W szczególności nie publikujemy reklam zawierających treści sprzeczne z prawem lub pornograficzne, a także reklam przekierowujących do stron zawierających tego typu treści.
  3. Jeśli nie została zawarta stosowna umowa, rezerwujemy sobie prawo do przewymiarowania i kompresji bannerów, które nie spełniają wymogów technicznych i nie bierzemy odpowiedzialności za straty jakości które mogą wyniknąć z tego procesu.
  4. Reklamy emitowane na www.hifi.pl muszą być opłacone z góry, przed rozpoczęciem emisji.
  5. Magazyn Hi-Fi nie zapewnia zwrotu pieniędzy za wycofane zlecenia reklamowe, ani za całe zlecenia, ani za zlecenia w trakcie realizacji.
  6. Zwrotu należności dokonujemy wyłącznie wtedy, gdy po otrzymaniu należności przez Magazyn Hi-Fi podjęta zostanie decyzja o odmowie emisji reklamy.
  7. Koszta z tytułu przelewów należności za reklamę ponosi reklamodawca.
  8. Magazyn Hi-Fi nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczonych reklam.
  9. W przypadku reklamy ciągłej, to jest bez określonego terminu zakończenia, dyspozycja o przerwaniu emisji musi być dostarczona z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem. Jeśli reklamodawca nie przekaże dyspozycji o przerwaniu reklamy do 7 dnia przed zakończeniem bieżącego okresu emisji, reklama zostanie automatycznie przedłużona na kolejny okres o takiej samej długości jak okres bieżący.
  10. W przypadku reklamy jednorazowej z określonym terminem zakończenia gwarantujemy możliwość przedłużenie emisji jeśli zamówienie na kolejny okres zostanie przekazane z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem. Jeśli reklamodawca nie złoży zamówienia na przedłużenie do 7 dnia przed zakończeniem biężącego okresu emisji, zajmowane miejsce zostanie uznane za zwolnione i dostępne dla innych kontrahentów.
Copyright © 1991-2024 Magazyn Hi-Fi, Gdynia, Poland
logo hifi.pl